nyköpt!

hello bitches! idag var jag och tess på stan, jag handlade det som är nedanför, gick väl på ett par hundra, men jag har gott om pengar. haha. tess skulle vara med erik ikväll. ni har säkert massa frågor, var inte hon tillsammans med viktor, vem är erik, är hon otrogen??? bara frågor jag och tess kan svara på ! ikväll borde jag egentligen gå ut, men jag har ont i huvet och halsont, uuuurk! men så ringde jag pussisen anna och johan. så de kommer hit snart. mamma är inte hemma och eftersom pappa stack jag var liten så lär han väl inte bry sig, så vi tar väl nån öl kanske och tar det lungt kollar på tv och så. dom ska sova här så det är braaa!
men men ska inte "tråka" ut er mer nu om mitt intressanta liv. vill ju inte göra er för avundsjuka
hörs sen!
köpte denna fina bh idag !
köpte de här med, inte så snygga men men...
köpte de här med, SNYGGA!
köpte de här tröjorna, jag vet att jag är seg med dom men men...
och den hära, snygga grejer va ?
jag just nu, osminkad och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0