SEXIH IS BACK!

OJOJOJ! Förlåt för min dåliga uppdate, men höstlov är höstlov! HAHAH! Känns som om jag fortfarande är bakis! Nejnej men idag har jag vart i skolan! Det trodde ni inte va? Jag ska ju söka till gymnasium nu och så men jag funderar på att ta ett sabbatsår. Jag går på en ny diet, måste bli smal, jag menar jag är inte tjock men jag vill bli smalare. Min diet är att inte äta något och när jag blir så hungrig att jag nästan svimmar tar jag ett glas vatten och en macka med nyttiga saker på. På helger blir det klart med alkohol också och kanske något gott. Har också skaffat ett gymkort! Men nog om det, har köpt nya skor, och självklart en massa nya kläder men nu får ni se skorna.



Från Friis&company! Ca 1500 :- jag vet att ni är avundsjuka eftersom att ni inte har råd med dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0