SKÄMS!

Outfit, i vintras.
I slutet av sjuan gjorde jag min tungpiercing, fult med foundation på läpparna!
Typ sexan, femman?
Ögon. URK!
Jag i sjuan, brunett då med!
I vintras när vi färgat håret brunt, alltså i 8an.
Mina ögon i typ sjuan.
Också i vintras, Brunett så Hett!
Oj vad pinsamt! Att jag gått runt såhär! Och detta var ändå nästan bara från sjuan/åttan! Shit vad jag mognat under våren och sommaren. Börjar låta mitt hår vara, vill ha min naturliga hårfärg och låter bli att platta så mycket! Jag och Tessi har blivit duktiga, och som hon sa är det prov imorrn så nu måste jag sova ut! puss, Jossie



Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Sov gott nu då ;) <3



tack hihi :)

2010-10-05 @ 23:53:48
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0