MALLORCA!

Jag andra dagen!
Tess!
Jag vid poolen första dagen!
Tess och jag, vi var ute och dansade nätterna långa!
På stranden! Såg ut som en gris, men gillar bilden ändå! Här ser mitt hår rakt ut!
Min maaage! Min grymt snygga piercing! Älskar den, fin va?
Har redigerat den lite, men jag älskar bilden! Den är på Tess, hon är så himla lång smal och snyygg, medans jag är lite kurvigare och biffigare, men rätt lång ändå! Har komplex för detta....
jag!
Eftersom vi har tagit ett års uppehåll vet  ni ju inte vad vi har gjort. I somras följde Tess med mig till Mallorca! Det var asgrymt! Vissa bilder är tagna med mobil andra med kamera, därav storleksskillnaden. Skolan var helt ok, men hatar allt plugg som väntar! Men det tar jag ikväll! Nu ska jag ut och träffa nåra! Puss / Jossie

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

grymt fina bilder! :D



sv: tack så jätte mycket :) puss

2010-10-05 @ 17:32:16
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: okej :) ja jag har gjort allt själv, förutom headern :) har du gjort eran design? älskar headern! puss

2010-10-05 @ 17:39:19
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0