onsdag

idag är det onsdag! vilket betyder snart är det helg, knappast. runt två-tre åkte jag från skolan. tess åkte tidigare vid lunch. jag gick hela dagen! tjohoo, jobbigt. men men jag mötte upp tess på östermalm. sen mötte vi H och V. ska jag säga vad de heter? Nej. sen gick vi runt lite och shoppade och fikade, när vi var på gina såg vi anna och bea! det var typ åratal sen jag träffade dom. det var så kul! nu ska jag stirra in i min tv !
bye bithces!
cp bild, men jag är glad att jag har dig, älskar dig!
hahahah den är är askul! kissar snart på mig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jupp, det är mycket gott <3

vad gör ni?

jag ser att ni har gjort om din design, fint! Kan fixa er design någon gång om ni vill :)

2009-09-30 @ 19:07:52
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0