hiss/diss

•Folk som glor på bussen/tunnelbanan. Asså jag blir så stört irreterad när folk glor på en överallt, jag menar har de inte sett tjejer förut eller ?
• Wannabes! Dom som är wannabees är så töntiga, jag ser ungar som kanske går i 5an 6an och bara men gud
väx upp. om de nu så gärna vill vara fjortisar så va det på riktigt då !
•Blekfisar, asså det är så fult att vara blek! som kissie säger hellre orange än blekis! våga gå till solariumet vem bryr sig om man får cancer???

♥ SOLARIUM&SOLDUSCHNING! jag bara älskar solarium och solduscha, man blir brun snygg och allmänt sexih!
♥Gina tricot! jag älskar dom , domhar bara helt underbara kläder, jag skulle kunna köpa hela affären.
♥ Skor och väskor, jag menar vad skulle man göra utan skoroch väskor????det är ju bara hur snyggt som helst! själv har jag ju massa skor och väskor, i just löööve it!
♥ROSA! vad kan man säga, alla älskar ju rosa! jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0